وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم
سرخط خبرها

نشست مشترک رئیسی و اعضای مجلس خبرگان| آیت‌الله جنتی: دشمن می‌خواهد تصویر ذهنی جوانان را از انقلاب مخدوش کند

  • کد خبر: ۱۴۱۲۹۵
  • ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
نشست مشترک رئیسی و اعضای مجلس خبرگان| آیت‌الله جنتی: دشمن می‌خواهد تصویر ذهنی جوانان را از انقلاب مخدوش کند
دهمین جلسه مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه اول دی ماه برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در آغاز این جلسه که در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۵ آیین نامه داخلی مجلس خبرگان رهبری، در فاصله بین اجلاس‌های رسمی این مجلس برگزار می‌شود، آیت الله جنتی؛ رئیس مجلس خبرگان رهبری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، آن حضرت را الگویی کامل برای زندگی فردی و اجتماعی برشمرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه، ضمن اشاره به مظلومیت حضرت زهرا (س) دلیل ظلم صورت گرفته در حق آن حضرت را پایبندی به ولایت حضرت علی (ع) دانست.

آیتالله جنتی در ادامه، جهاد تبیین و ترویج فرهنگ علوی و فاطمی را وظیفه همه دلسوزان انقلاب دانست و گفت: جوانان ما در معرض تهاجم همه جانبه فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان قرار دارند.

وی افزود: هدف دشمن این است که تصویر ذهنی آن‌ها از انقلاب را مخدوش کند، لذا وظیفه نهاد‌های فرهنگی و رسانه‌ای و شخصیت‌های تأثیرگذار این است که جوانان را با مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) آشنا کنند.

در ادامه این جلسه گزارش عملکرد و اقدامات هیئت اندیشه ورز و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری از ابتدای دوره پنجم قرائت و مورد بررسی و ارزیابی اعضاء قرار گرفت.

پس از قرائت گزارش عملکرد کمیسیون‌ها و هیئت اندیشه ورز مجلس خبرگان رهبری، مسائل مربوط به خبرگان رهبری و نیز اهم مسائل جاری کشور  مطرح و هر یک از نمایندگان خبرگان رهبری به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

در پایان این نشست آیت‌الله رئیسی نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس دولت سیزدهم درباره اقدامات و برنامه‌های آتی دولت گزارشی تفصیلی بیان کرد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->